![](https://varduhimargaryan.wordpress.com/wp-content/uploads/2023/06/image-3.png?w=990)
1-3-րդ դասարանների անգլերենի առարկայական ծրագիրը
1-3-րդ դասարաններում օտար լեզվի դասընթացն իրականացվում է «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի շրջանակում, ուսումնական նախագծերը մշակվում և իրականացվում են դասվարի մասնակցությամբ։
Առարկայի ուսուցման նպատակը
Կրտսեր դպրոցում օտար լեզվի դասավանդման հիմնական նպատակն է սովորողի մոտ խոսակցական, հաղորդակցական լեզվի, օտար լեզվով միմյանց հետ շփվելու, օտար լեզվով բանավոր խոսքի ընկալման հմտությունների ձևավորումն ու զարգացումը: Կարևոր խնդիր և նպատակ է նաև ստացած գիտելիքների և հմտությունների գործածման կարողության զարգացումը: Այս տարիքից դրվում են նաև քերականական, հնչյունաբանական, շարահյուսական գիտելիքների հիմքերը:
Առարկայի ուսուցման խնդիրները
Առաջին դասարանում իրականացվում է սովորողի ծանոթացում-ընտելացումը նոր, իր համար գրեթե լիովին անծանոթ լեզվին: Այս տարիքում այդ ծանոթացումը հիմնականում իրականացվում է երգերի, մուլտֆիլմերի, խաղերի միջոցով: Դասավանդման առաջին իսկ տարվանից դասերը պետք է անցկացվեն անգլերեն: Դրա համար անհրաժեշտ է աստիճանաբար և հետևողականորեն ամեն օր ներմուծել մեկ-երկու առօրյա արտահայտություն, դրանք անընդհատ գործածել և կրկնել: Դասարանային բոլոր գործողությունները աստիճանաբար արտահայտվելու են միայն անգլերեն: Դասվանդողը անգլերեն խոսելիս պետք է հստակ գիտակցի, որ ուսուցանվող նյութը պետք է համապատասխանի երեխայի մայրենի լեզվով ունեցած գիտելիքներին: Տառաճանաչությունն ամփոփվում է 2-րդ դասարանի վերջում: Սովորողները օտար լեզվի մեկ տարվա ուսուցման բոլոր մեթոդների շնորհիվ (համակարգչի ստեղնաշար, երգերի և ոտանավորների կարաոկե, համակարգչային ուսումնական խաղեր և այլն) ճանաչում են բոլոր տառերը: Մինչ այդ նրանք արդեն ծանոթ են լինում անգլերեն հնչյուններին «Jolly phonics» մեթոդի շնորհիվ:
Երկրորդ դասարանից սկսած սովորողը ձեռք բերած տառաճանաչության հիմքերը ամրապնդում է ընթերցելու միջոցով:
Առաջին դասարան
Խնդիրները
- Ձևավորել սովորողի՝ օտար լեզվի մասին տարրական պատկերացում-երգերի, ոտանավորների, պարզ, առօրեական հարց ու պատասխանի միջոցով։
- Զարգացնել լսելու, հասկանալու և խոսելու հմտությունները.
- լսել և հասկանալ դասավանդողի պարզ խոսքը
- լսել և կատարել ուսուցչի հրահանգները
- լսել և հասկանալ պարզ մանկական երգեր
- լսել և հասկանալ պարզ, առօրեական երկխոսություններ
- լսել և ճիշտ պատասխանել հարցերին
- կարողանալ վարել փոքր երկխոսություններ։
- Ձևավորել սովորողի տարիքին համապատասխան բառապաշար։
- Կիրառել ՏՀՏ-ներ (համակարգիչ, էլ.գրատախտակ, համացանց)՝ դասավանդողի օգնությամբ: Սովորողները կարողանում են ինքնուրույն բացել խաղերի, նյութերի թղթապանակները, ընտրել խաղը, խաղալ: Ուսուցչի օգնությամբ գտնում են անհրաժեշտ կայքը, ընտրում խաղը, դասը, երգը, կատարում այն:
- Սովորեցնել քերականական անհրաժեշտ տարրեր՝ առանց դրանք անվանելու։
1-ին դասարանում ուսուցանվող նախագծերից է <<Անգլերենը մեր տանը>> նախագիծը.
ՈՒՍՈՒՑԱՆՎՈՂ ԹԵՄԱՆԵՐՆ ԵՆ.
Ways of greetings — Ողջույնի ձևեր
Numbers 1-10- Թվեր 1-10
http://genkienglish.net/numbers.htm
Colours — Գույներ
http://www.anglomaniacy.pl/coloursDictionary.htm
Fruits — Մրգեր
http://www.anglomaniacy.pl/fruitsDictionary.htm
Vegetables — Բանջարեղեններ
http://www.anglomaniacy.pl/vegetablesDictionary.htm
http://www.anglomaniacy.pl/vegetablesPictureTest.htm
http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/word-games/vegetables-1
Domestic and wild animals – Ընտանի և վայրի կենդանիներ
http://www.anglomaniacy.pl/domesticAnimalsDictionary.htm
https://www.anglomaniacy.pl/wildAnimalsDictionary.htm
Body parts — Մարմնի մասեր
http://www.anglomaniacy.pl/bodyDictionary.htm
http://www.anglomaniacy.pl/bodyPictureTest.htm
Clothes — Հագուստ
http://www.anglomaniacy.pl/clothesDictionary.htm
http://www.anglomaniacy.pl/clothesPictureTest.htm
Stationery – գրենական պիտույքներ
http://www.anglomaniacy.pl/pencaseDictionary.htm
http://www.anglomaniacy.pl/pencasePictureTest.htm
My family — Իմ ընտանիքը
http://www.anglomaniacy.pl/familyDictionary.htm
http://www.anglomaniacy.pl/familyPictureTest.htm
http://www.lcfclubs.com/englishzone/practicezone/flashEN/03FruitFamily-intro.swf
Feelings — Զգացողություններ
http://www.anglomaniacy.pl/feelingsDictionary.htm
I can — Ես կարող եմ……………
http://www.kizclub.com/storytime/Ican/Ican1.html
Food – մթերք
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-vocabulary/word-games/food-2
http://www.anglomaniacy.pl/drinksDictionary.htm
What time is it? — Ժամը քանի՞սն է….
http://www.anglomaniacy.pl/timeTopic.htm
http://www.anglomaniacy.pl/timeMatching.htm
2-ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ
- Ձևավորել սովորողի՝ օտար լեզվի տառերի և հնչյունների մասին պատկերացում։
- Զարգացնել լսելու, ունկնդրելու կարողությունները։
- Զարգացնել օտար լեզվով խոսելու հմտությունները։
- Ընդլայնել բառապաշարը։
- Կիրառել ՏՀՏ-ներ (համակարգիչ, էլ.գրատախտակ, համացանց)՝ դասավանդողի օգնությամբ: Սովորողները ինքնուրույն գտնում են խաղերը, գիտեն անհրաժեշտ ուսումնական կայքերի հասցեները, բացում են դրանք, ընտրում նյութը, կատարում: Կարողանում են լուսանկարել:
- Սովորեցնել քերականական անհրաժեշտ տարրեր, առանց դրանք անվանելու։
2-ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆՈՒՄ ՈՒՍՈՒՑԱՆՎՈՂ ՆԱԽԱԳԾԵՐՆ ԵՆ՝
Նախագիծ. <<Իմ ընկերը, իմ ընտանիքը>>,
Նախագիծ. <<Անգլերենը մեր տանը>>
3-րդ դասարան
- Զարգացնել խոսելու հմտությունները։
- Զարգացնել գրելու հմտությունները։
- Ընդլայնել բառապաշարը։
- Զարգացնել ընթերցման և ունկնդրման հմտությունները։
- Զարգացնել սովորողի՝ իր գիտելիքներն ու հմտությունները կիրառելու կարողությունը։
- Կիրառել ՏՀՏ-ներ (համակարգիչ, էլ.գրատախտակ, համացանց, ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ)՝ դասավանդողի օգնությամբ և ինքնուրույն: Սովորողները ինքնուրույն բացում են անհրաժեշտ կայքերը, ընտրում նյութերը, կատարում: Լուսանկարում են, ձայնագրում, արված նյութը ներբեռնում համակարգչում: Կարողանում են էլեկտրոնային փոստից ներբեռնել ֆայլեր:
- Սովորեցնել քերականական անհրաժեշտ տարրեր՝ տալով որոշակի պարզաբանումներ։
3-րդ դասարանում ուսուցանվող նախագծերն են.
Նախագիծ. <<Անգլերենը մեր տանը>>
ԸՍՏ ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՕՐԱՑՈՒՅՑՈՎ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ ՆԱԽԱԳԾԵՐ
Ուսուցչի օր(My most favourite teacher), Ամանոր(A letter to Santa), Ձոն կնոջը(Mother’s Day)
ՈՒՍՈՒՑԱՆՎՈՂ ԹԵՄԱՆԵՐՆ ԵՆ.
Մասնագիտություններ(Occupations)
Ժամը քանի՞սն է(What time is it?)
Իմ սենյակը, բնակարանը(My room, my flat)
Տարվա եղանակաները(Seasons of the year)